100127.

I personligt.,
elsa hälsar. :)


idag somnade jag o elsa om några gånger, ingen av oss hade lust o kliva upp före klockan åtta, heh. o elsa drömde vidare medan jag klev upp kvart i tio för o äta lite frukost i lugn o ro. :)
sen hann jag kolla facebook o prata lite med lillasyster i telefonen innan sötnosen vaknade. :) o då var det inte med skrik o gråt utan hon låg för sig själv o pratade o skrattade lite. tihi. ♥
o för tillfället ligger hon i babygymmet o leker. :) ♥ älskade unge. o jag har varit vuxen o betalt lite räkningar, buhu. så nu är kontot tomt igen, haha. man blir inte rik på o vara mammaledig - men det är det värt för att få mysa med elsa. tihi.
o under dagen kommer vi inte göra många knop, det är mer eller mindre snöstorm utomhus, så vi håller oss inne i lägenheten hela dagen. :) blir väl till o plocka o dona lite, som vanligt - o busa med elsa. hihi. o sen måste jag vattna blommor, vika tvätt o diska. yiho. ;)

ni då? :)

  
Skrivet av: Madelene
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

haha, ja hon kommer vara en riktigt stor flicka då ju! :) Skiljer så mycket den första tiden :p Sen när de blir äldre är det ingen skillnad.. :) hihi!

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Tror vi ska göra 2d/3d/4d. Tänkte först kolla den 23 feb, ligger bebisen dåligt till för att se kön då så kommer vi åka till tittut kliniken i sthlm. :) Låter bra det, hoppas de är som du säger och kisseriet släpper lite :) Kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: