100126.

I personligt.,

I skrivandets stund:

söthjärtat. tihi.

idag lunchade vi med min kära pappa, elsas morfar, på krokanen. jummie. o pappa bjöd ;) heh.
men idag blev jag verkligen imponerad av min egen intelligens. haha. eller så inte.

innan jag gick ut till bilen med elsa så tänkte jag för mig själv att barnvagnen ligger i bagageutrymmet i bilen, så den slipper jag släpa till garaget. tack o lov.
väl framme vid bilen tänker jag ytterligare en gång att barnvagnen ligger i bilen, jag behöver inte ens öppna bagageluckan för att dubbelkolla, för jag v e t ju att den ligger här.
åker ner på stan, hittar en guldparkeringen, parkerar o går ut o öppnar bagageluckan o står där som ett fån i säkert fem minuter o bara glor - på ett tomt bagageutrymme.
hahahahaa.
så det vara bara o åka hem igen o hämta vagnen, som stod i barnvagnsförrådet i källaren, så klart. haha.

det är ju vetenskapligt bevisat att man blir tio procent dummare under graviditeten, men man ska ju få tillbaks den intelligensen efteråt, men frågan är när? haha.


  
Skrivet av: Malin Jacobson
I   Blogg: http://metrobloggen.se/Mauline

Gud vad söt Elsa är! :) Grattis till er båda!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: