100121.

I personligt.,
Torsdag - o vet ni vad det innebär?

Idag kommer MORMOR hit. tihi, Elsas mormor alltså. min söta mamma. ♥ men inte förrän ikväll. Så nu på morgonen har jag hunnit med o diska, leka med elsa, dammsuga o bädda sängen. heh. :) inte så pjåkigt med tanke på att elsa kräver ganska mycket uppmärksamhet idag. sötungen. ♥

Jag o Elsa tänkte även hinna med ett besök hemma hos morfar idag med, om ett par timmar tänkte vi promenera dit. :) o det blir nog alldeles lagom med tanke på att både jag o Elsa fortfarande myser runt i pyjamas, tihi. Det tar ju som sagt ganska lång tid o göra sig iordning med lilla Elsa på armen. ;) heh. Men allt går om man vill. :)

mamma säger:
- Elsa, idag kommer mormor.

Elsa höjer på ögonbrynen o svarar:
- Är det sant?! :) tihi.

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

SötElsa =)

Haha, ja, utslagna var rätt ord :p

Va härligt att äntligen momma kommer =)

Dröjer fortfarande en stund innan Sam får träffa sin mormor nästa gång =(

Det är tur tiden går fort =)



Hoppas vi ses ikväll nu då!

kramar

Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://theresethureson.blogg.se/

hehe aah. men elsa är väl duktig på nätterna hon med? :) kul att mamma din kommer ivkäll :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: