100117. Johans födelsedag.

I personligt.,
( anledningen till gårdagens datum i rubriken är för att inlägget handlar om gårdagen. heh. )

Igår fyllde min älskade Johan 24 år. Gratulerar. tihi.
Jag o Elsa väckte honom på morgonen o han fick en liten present, ett halsband med två tags - en med Elsas namn på o en med mitt namn på. Han fick sin andra present redan i måndags, fifa 10. O kan ni tänka er hur överlycklig han blev när han såg vilken spel han fått? haha. Som ett litet barn på julafton. ;)
Eftersom Johan älskar smörgåstårta så gjorde jag självklart två stycken till hans födelsedag, hihi. eftersom det kom en hel del gäster på fika igår. :)
Först ut var johans föräldrar o så min pappa o kicki. :) O sen fick vi lite egentid i ungefär en timme innan det var dags för andra omgången med fika. ;) då kom Rebecca, Robin o deras lilla Sam. :)
O kort därefter dök Hans upp, o inte långt därefter kom även Therese o Tony. Det fikades alltså en tredje gång ;D
Johan o Robin lyckades även lura mig o Rebecca till o spela lite fifa. haha. O kan ni tänka er hur mycket de skrattade? haha. Men det gjorde även jag o Rebecca. Vi hade nämligen inte koll alls, vi bara tryckte på alla knappar o skrek typ. haha. O jag lyckades faktiskt göra ett mål i 90:onde minuten o avgjorde därför matchen. haha. De enda knapparna jag kan är den man styr med o vilken man glidtacklar med, haha. allt som behövs eller hur? ;D
Jag delar med mig av lite godbitar från kvällen. :)

en bestämd Elsa. ;) tihi.

som ganska snabbt började skratta så klart. :)

födelsedagsbarnet spelar fifa. :) ♥

o Elsa är sugen på fika igen. hihi ;)

här spelas det fifa. :) o ni ser ju att alla skrattar ;D

t.o.m. Elsa :) ♥

amadeus vill vara med på ett hörn, haha, eller inte. :)

o Sam tyckte att pappa Robin pratade alldeles för mycket. ;)

o Sam provar Elsas babysitter. :)

o det var inte populärt från Elsas sida. ;) heh.

verkligen inte, heh. o Sam funderar varför lilla prinsessan för sånt oljud. hihi.

O innan det var dags o sova så tittade vi självklart på I en annan del av köping ( klockrent program, hihi. ) o sen Johan Falk - vapenbröder. O Elsa sov som vanligt hela natten, tihi. vår duktiga lilla prinsessa. ♥

  
Skrivet av: Erica
I

Men guuuud vad söt hon är lilla Elsa, helt otroligt! :)

Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.dinstudio.se

Tack för en otroligt trevlig kväll =)

Snor lite bilder av dej ja!



Kramar

Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Säger som Rebecca, tack så mycket för igår :) Och för fika och allt :)

Ja, det vore ju toppen det, om alla tre kunde komma på Elsas dop ;) Som sagt, ska göra mitt bästa:P Puss

Skrivet av: Anna
I

Hej Mikaela!

Du, de här halsbanden, var har du beställt dem?tyckte det var otroligt fint! Mvh Anna




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: