100116.

I personligt.,
Idag vaknade jag lite annorlunda, istället för o höra Elsa prata med mössen ovanför vaggan så hör jag istället att hon ligger o bajsar o fnissar lite. haha. så jag petade lite snällt på Johan så fick han gå o byta blöjan, hihi. O samtidigt känner jag hur genomblöt jag är, jag bokstavligen badar i mjölk. haha. Hela amningslinnet o täcket var dygnsura. heh.
En härlig morgon med andra ord. ;) för när elsa ammat klart så var hon go o glad som vanligt. hihi. ♥
men Elsa o Johan fortsatte sova o jag klev upp o diskade o började städa lägenheten, eftersom Johan fyller år imorn så är jag snäll nog o städa igen. heh.
När klockan blev ett var det dags för lunch o för min del blev det hemmagjord räkmacka. MUMS. haha.

O johan åt mackor med marmelad på, haha. typiskt män ;) haha.
Efter lunch började jag med smörgåstårtorna till morgondagen. :) nu är de färdiga o står i kylskåpet, imorn ska jag dekorera dem. :) tihi.
O nu är Johan o spelar innebandy o jag o Elsa har kommit in efter en uppfriskande promenad. Det var ju enbart 5 minusgrader ute idag, rena rama sommaren enligt mig. ;) haha.


oh herre gud hon är så bedårande vår dotter. ♥

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Vad söta ni är :)

Längtar tills imorgon då jag får träffa er, och samtidigt få lite god tårta;) Puss

Skrivet av: Bästaste mamma och mormor
I

Vilka underbara bilder på dig och Elsa.. Båda blir bara sötare och sötare!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: