Häromdagen.

I De allra bästa.,
I måndags var jag, Johan och älskade Elsa och hälsade på Therese, Tony och deras söta lilla son Tristan. :)
Elsa blev genast en stor flicka och ingen liten bebis längre när hon satt bredvid lilla Tristan, som väger strax över tre kilo. hihi. Det var som och hålla en liten fluglort, tihi. Så liten och nätt. :) Elsa kändes däremot som en riktig dunderklump när jag skulle hålla henne efteråt. hihi. Hon är en riktigt stadig flicka. :) ♥ hihi.
Jättetrevligt som alltid och Therese och Tony är alldeles utmärkta föräldrar, kärleken till Tristan syns på lång väg. hihi.

Elsa lånade Tristans high-tech babysitter, med ljud o vibrationer. haha. :)

Och sen tränade hon att ligga på mage och titta på os samtidigt. hihi.



Och sen huvudpersonen för dagen; Tristan.


Och den lilla nyblivna familjen.


Och så avslutar jag med en bild på mina sötsnören.



  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Åh vad gullig du är :)

Och vi har ju lärt oss av de bästa föräldrarna ju :D

Ses imorgon! Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: