baby-sång.

I personligt.,

Idag var jag o Elsa på öppna förskolan tillsammans med Rebecca o Sam. :) o på schemat stod baby-sång. tihi.
Ett himla mysigt inslag i Elsas vardag. Vi mammor sjöng blinka lilla stjärna, imse vimse spindel m.m. o gjorde rörelser tillsammans o med barnen. :) o Elsa verkade gilla det väldigt mycket, hon log nästan hela tiden. :) ♥


  
Skrivet av: Patricia
I   Blogg: http://rindehedpatricia.blogg.se/

Haha, men vad söööt! Verkar vara lite vanligt med blödningar i munnen under graviditeten, lite tur det... Trodde jag var helt ensam :P Haha! Vet du en sak? Någon dag om du känner att du har tid/lust/ork skulle du vilja göra en header åt mig då? :) Och en sån där baby-mätare, haha. Jag har försökt, men det är fasiken bara du som kan ;) Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: