100225.

I De allra bästa.,
Idag vaknade Elsa kvart över sju. :) och hon var så hungrig att hon började smaska på min arm så fort jag lyfte upp henne ur vaggan, haha. :) efter att hon ätit så hade hon tydligen ingen lust att somna om, heh, så jag fick helt enkelt kliva upp med henne. :)
vi busade dock lite i sängen innan, hihi. Elsa brukar få öva på och ligga på mage då, och i vanlig anda så lyckades hon rulla över till rygg ännu en gång, hihi.
Vid halv tio tog jag på mig ytterkläder och Elsa sin björnoverall, hihi, och sen åkte vi och hämtade Rebecca och Sam och sen åkte vi vidare mot Garntjänst i Kilafors. Där inhandlades det mängder med garn, haha. Har ju fått en del beställningar på mössor efter att jag gjorde Johans os-mössa, hihi. Sam ska få en i mindre modell och sen tänkte jag göra minst en mössa åt mig själv och en åt Elsa, därefter är det Rebeccas tur, och även Tony vill ha en mössa. hihi. skoj skoj.
Efter att vi varit i Kilafors så följde de med mig och Elsa hem, och jag bjöd på varm nyponsoppa med mandelbiskvier och vaniljglass, m u m s. Allt medan våra små älskade tokungar lekte på golvet. hihi. Men det dröjde inte länge förrän jag och Rebecca gjorde dem sällskap, och självklart åkte kameran fram. :)



Vi skrattade hejdlöst åt Elsa och Sam som låg där på filten bland alla leksaker och ålade runt, Sam dreglade ner både Elsa och hennes kläder, åt på a l l a leksaker och försökte krypa över Elsa. haha. Och Elsa låg där och var lugn som en filbunke, heh. :) ♥





Tack för en mysig förmiddag.

Och i skrivandets stund sitter Elsa i min famn och äter på sina händer, haha. ♥

  
Skrivet av: Rebecca & Robin
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Tack för en mysig förmiddag och sjuuuuukt god nyponsoppa =)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: