100220.

I personligt.,
I skrivandets stund:

- Men mammaaaaa, du står ivägen för tv:n - jag vill se OS. haha. ♥

Vårt lilla gohjärta sitter i babysittern o tittar på tv. tihi. :) Och johan ligger kvar på soffan, där han för övrigt har sovit inatt, haha. han somnade framför OS, vilket inte gör mig förvånad ;)
Och jag funderar på om jag ska göra iordning lite frukost nu, magen kurrar lite. Jag ska nog t.o.m lyxa till det och orka koka ägg idag, haha.
Resten av dagen ser ut som så att åtminstone jag och Elsa ska äta middag hemma hos morfar och bonusmormor m. familj. :) Och eftersom det snöar ungefär JÄTTEMYCKET så tänkte vi nog åka dit tidigare och sitta hemma hos dem och mysa istället. :)
Anledningen till att Johan inte kommer äta tillsammans med oss är för att han ska spela sin allra sista innebandy-match för säsongen. Och jag hoppas de kör väldigt försiktigt fram o tillbaks till söderhamn. Jag o Elsa vill ha hem vår älskling hel o hållen. ♥

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

åh så söt hon är :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: