100219.

I personligt.,
Min dag började bra, haha.

Elsa ville inte somna om när Johan åkt till jobbet, o  jag var som en zombie. Men det var alltså bara o kliva upp med henne. :) o det dröjde väl ungefär fem minuter innan hon bajsade ner sig totalt. haha. o när hon hade fått en ny blöja o rena kläder dröjde det väl fem minuter igen o sen bajsade hon ner sig totalt - för andra gången. haha.
O sen när hon låg på skötbordet så kissade hon ner de rena kläderna jag lagt fram bredvid henne. haha. o allt detta tog jag hand om samtidigt som jag mer eller mindre sov. :)
Men nu är hon ren o fin ♥ o sitter i sin babysitter o smaskar på sina händer. haha.

såhär sockersöt var Elsa igår, tihi. ♥

Eftersom det kräksnöar utomhus idag så håller vi oss inne. Ingen idé o gå utanför dörren eftersom man kommer se ut som en snögubbe efter 30 sekunder. haha.
Därför tänkte jag för ovanlighetens skull ( läs: som vanligt ) haha, städa. :) wiho. Men jag o Johan är mästare på att stöka ner. Tyvärr. heh.

- diska.
- damma.
- vattna blommorna.
- dammsuga.
- städa köket.
- städa badrummet.
- bädda sängen.
- torka golven.
- skapa ordning o reda i Elsas byrå
.

o blöjbyten, amning o bus ska självklart hinnas med det också. :) ♥

  
Skrivet av: Martina
I

saknar min lilla systerdotter! :(




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: