100218.

I personligt.,

idag när jag o elsa vaknade ville hon skicka ett mms till tristan. :) självklart gjorde vi det - här ser ni resultatet ;) hihi. älskade barn. ♥

o efter några minuter fick vi svar från tristan o hans söta mamma therese. :) hihi.

sötnosen har ju mycket blont hår på huvudet. :) tihi. o gud så lik pappa sin han är. :) han är dig upp i dagen tony. :) tihi. ni har lyckats ypperligt bra therese o tony, en riktigt guldklimp. :)
Elsa o sam pratade om tristan hela dagen igår, de längtar så himla mycket efter honom. hihi. ♥

förmiddagen spenderade jag tillsammans med Rebecca o lille Sam, vi shoppade lite grejer till Tristan, tihi. o lyckades trots alla odds att få plats med båda våra barnvagnar i deras bil. haha. från början kändes det som en omöjlighet men när vi slog våra kloka huvuden ihop så kom vi på en kanonfin lösning. ( att elsas vagn låg typ upponer behöver vi ju inte prata om, haha. )
o jag hann även med ett besök hos tandläkaren, aj aj. men tänderna såg fina ut, inga hål - som vanligt. :) tihi. o jag handlade med mig lite nya tandborstar hem, fem kronor styck - o rosa. hur skulle jag kunna låta bli? haha.

o nu tänkte jag lämna elsa på björktjära hos bonusmormor o bonusmoster o sen åka iväg o sola - några minuters solterapi slår aldrig fel. tihi.


  
Skrivet av: Malin
I   Blogg: http://metrobloggen.se/Mauline

Jaha det kanske var jag som missuppfattade :p virrpanna är vad jag är! Näe vi ska inte flytta tillbaka, inte än iaf - man får se vad framtiden bjuder på :) Nyheten var en helt annan, vill inte skriva den öppet här. Men fråga Therese så kan hon berätta :) Vad söt Tristan & Elsa var på bilderna! :) Han är en riktig blondie ;) Kram

Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://theresethureson.blogg.se/

Söt elsa :) och vad gullig tristan är :)

Skrivet av: Mauline
I   Blogg: http://metrobloggen.se/Mauline

Yes box, helt korrekt! ;) har en bit kvar på vägen då det är rätt nytt men :) vi är sjukt glada iaf!Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: