100213.

I personligt.,
idag har jag hunnit med:

- göra frukost till mig o älskade johan.
- mysa med både elsa o johan i sängen, elsa fick öva o ligga lite på mage som vanligt. :) tihi.
- gratulerat lillasyster på födelsedagen, även om jag nästan glömde bort det först - fy mig
.


o jag tänkte:

- dammsuga.
- diska. ( o plocka in den disken som redan står i diskstället i köksskåpen istället, heh. )
- bädda sängen.
- träna.
- boka tvätt-tid.
- packa upp väskan efter besöket hos mamma o syster förra helgen. haha.
- skapa ordning o reda i elsas byrå. det blir oordning jämt. haha. kan bero på att jag plockar ut typ allt när jag ska välja kläder åt henne? hihi.
- sola. ( fick tillåtelse av lillasyster att det skulle vara okej att sola en gång trots mina bristningar, haha. )
- duscha. hihi.
- klippa Elsas naglar.
- göra våfflor till lunch
.

jag ska också hinna med o leka, gosa o byta blöjor på elsa, hela dagen
. hihi. johan får jag inte gosa med förrän efter lunch. han är nämligen på innebandy-match för tillfället.
om det inte hade varit så himla kallt ute ( termometern visade 20 minusgrader ) så hade jag gärna tagit en lång promenad med elsa i barnvagnen. dock stannar vi nog inomhus idag även om solen skiner alldeles underbart. . . blir kanske en kort liten promenad ändå. :) hihi.

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

tänkte ang solarium och bristningar, då är det väl bra att sola så bristningarna bleks snabbare. Smörjde du magen regelbundet och så under graviditeten? Kraam

Skrivet av: Anonym
I

vad ska de göra att sola när man har bristningar? har jag alltid gjort :)

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

okej, jo är ju så olika de där med bristningar, vissa får de tidigt, vissa inte alls. Hoppas jag har turen att slippa men känner på mig att de kommer nog närvara inom ganska kort framtid med min otur. Men de kommer ju som sagt något gott ur att få bristningar, ett litet kärt barn och de bleknar ju mer och mer med tiden och solen. :) Kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: