Stan,

I personligt.,
Om en liten stund ska jag stoppa ner Elsa i overallen och hoppa i mina vinterstövlar för att möta Sändie och åka ner på stan. :)
Lite sista-minuten-julshopping. ;) Hehe. Vi ignorerar det faktum att SNÖAR ute. Haha.

Elsa vaknade vid halv tio idag och ville ha lite välling, vilket hon självklart fick och jag kröp ner under täcket en liten stund till. :) Men sen var det bara att rulla ur sängen och försöka bli människa efter några dagar i soffan. Haha.
Men innan vi åker ner på stan så ska vi stanna till på Elsas dagis för att hämta hennes fårfäll och hennes åkpåse så att hon slipper frysa i vagnen. :) hihi. Och vi ska även passa på och lämna en hel drös med barnmatsburkar till dem - så att de kan pyssla ordentligt. :)

Nu - borsta tänderna. :)

  
Skrivet av: Pedersen
I   Blogg: http://frokenhurtig.se

Jamenprecis, håller med dig till fullo! :)



Åh, vad snällt! Det kanske ger mig en "ny tändning" på bloggningen ;) Hihi!



Jag skickar lite info, bara jag kommer på lite ideér, haha! Jag ska sätta i hårförlängning imorgon, så skickar bilder till headern senare så blir det en aktuell bild på mig :p



Kramar




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: