Sjuuuuuk.

I personligt.,
Idag vaknade jag och var totalt förstörd - i både kropp och knopp.
Snorig till tusen, näsan var täppt och rinnig på samma gång, huvudet var tung och ömt, en hals som värkte och varenda millimetera av min kropp gjorde ont. :'( Buhu.
J hade sovit jättedålig inatt han också, så jag klev upp med Elsa, som tack och lov vaknade vid halv tio - så vi lekte i soffan och snorade tillsammans medans J sov vidare. Heh. ♥

( vår lilla snoriga trollunge ♥ hon är iaf underbart söt när hon är sjuk - jag ser bara hemsk ut. Haha. )

Och sen var han så snäll att han åkte ner på apoteket åt mig och köpte nässpray och alvedon. Under tiden myste jag och Elsa i hennes prinsesstält. Tihi. När J kom hem så fick jag påsen från apoteket och han tog med sig Elsa och åkte ner på stan - så att jag skulle få några timmar för mig själv - att spendera under täcket i soffan, där jag kunde tycka synd om mig själv och smeta lite vicks under näsan så att jag kan andas. Haha.
Tack J.

  
Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://[email protected]

Fy, trökigt och bli sjuk nu när julen snart är här. Men det är kanske bättre att det kom nu så är ni friska till jul :) Tack för det fina julkortet på sötaste Elsa :)

Skrivet av: Anonym
I

min lilla sötnos! bara 4 dagar kvar tills jag får träffa er <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: