Nu är alla jul-inlägg färdigskrivna.

I personligt.,
Phew, vilket jobb det var att försöka hinna blogga ikapp om alla våra juldagar - mest för min egen skull ( så att jag kan gå tillbaks och titta / läsa om Elsas andra jul. ♥ )
Men nu är det färdigskrivet. :)
Så i eftermiddag ska jag försöka hinna blogga ikapp om tiden här nere hos min älskade mamma. ♥

Men först ska jag, syster och söta Elsa åka och hälsa på vår farmor. :)

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Ni ser ut att ha haft en underbar jul =) Precis så som det ska vara! Och det har ju sina fördelar att ha familjen på olika håll, så man får fira julafton flera gånger ;)



Söt Elsa då som klappar händerna när hon såg bilderna =) <3 och jag får ta en autograf från Agnes till Elsa i påsk helt enkelt ;)



Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: