Julafton den 25:e december.

I Fotografier.,

Eftersom vi firade jul hos pappa den 23:e december och hos Johans föräldrar den 24:e december så blev det julafton hemma hos mamma den 25:e december. :)
Mysigt med julafton tre dagar i rad. :) heh. ♥

Och vi fick en jättebra överraskning när vi kom hit, mamma och min lillasyster hade gjort iordning gästrummet åt oss ( mest Elsa ). ♥ De hade köpt lite nya möbler och möblerat om och plockat fram jättemycket leksaker och gjort det väldigt mysigt åt oss. ♥ Så nu har vi ett eget krypin här och behöver inte inkräkta på mammas sovrum. Heh. :)
Elsa hittade en liten docka, som hon älskade - och började krama och gosa med. hihi. ♥



Sötnosen har väl sett mig, min familj och mina vänner med alla små barn, och gör likadant. ♥


Vad är det för liten tomtenissa i spegeln? ;) hihi.

Mozart gillar leksakerna förpackingar, här har han krupit in och gjort sig hemmastad, det är bara lite trångt. Han är från 12 månader och kurrar när man kliar honom på magen ;) haha.

Men sen kom Elsa och förstörde. ;) Haha.

Tittut! ;)

Mormor och Elsa kramas lite. ♥



Elsa gillar smycken, och här har hon fått tag på mormor fina glittriga silverhalsband. :)

Min lilla kusin Emelie och älskade Elsa fann varandra på en gång, Elsa blev alldeles lugn när Emelie tog upp henne i famnen. ♥
Elsa myste med henne och klappade henne på kinden. Underbart. ♥


Mumsigt med julmat - och mammas hemmagjorda köttbullar - LOVELY. ♥
Och deras nya matsalsbord och stolar var ju hela ljuvliga - helt i min smak.

Moster Mira med sin dotter Emelie och sin man Paul. :)



Emelie och Elsa myste lite vid middagsbordet också, och Elsa den busungen la upp fötterna på bordet. ;) hihi.


Sen lekte de med byggklossar, Elsa hjälpte till och Emelie byggde - Elsa har ju inte fått in snitsen riktigt ännu. ;)

Här åker Emelie runt på en av Elsas julklappar, en scuttlebug - himla lustig och söt leksak som jag tror att hon kommer ha mycket glädje av - både inomhus och utomhus. Tack, tack, tack. ♥

Och innan Elsa skulle sova ville hon blogga - men då sa moster Martina nej - för klockan var alldeles för mycket. Haha. ;)


Ytterligare en underbar dag med julfirande.


  
Skrivet av: - säändie
I

Det verkar som att ni har haft ett opar härliga julaftons-dagar dessa dagar!! :) Kul med mkt paket & att Elsa kunde vara mer med detta år än förra året! :)



Kör försiktigt hem när ni väl åker hem <3



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: