Julafton den 23:e i bilder.

I Fotografier.,


I bilen påväg till morfar. :) tihi.

Julmust, som ser ut som rödvin på bilden - men sån vuxendricka är inget för mig. Haha.

Elsa och morfar leker lite innan julmiddagen. :)

Mm, mums - vi hade så mycket mat att vi fick ha ett extra bord. Haha.




Haha, jag förstör en fin bild på Elsa som letar rester i haklappen. ;)

Elsa försöker ringa med mosters kamera. hihi. ♥


Jag och min kära pappa. ♥

Haha.


Tomten kom på besök och Elsa tittade lite skeptiskt på honom den första minuten men sen vart tomten intressant. ;) hihi. Och han hade ju paket med sig. Hehe.



Elsa öppnar lite julklappar. :)


Och provleker med dem på en gång. :) tihi.









Haha. ♥

På kvällen glömde vi bort kameran så paketleken, efterrätten och kvällsmyset finns inte förevigat.
Men gud vilken underbar julafton.


  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

haha hur kommer det sig att lennart alltid gör kanin tecken bakom dig när ni är tillsammans på kort? ;)



men ni såg ju ut att ha super mysigt!

synd att jag missade er :(



<3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: