Julafton den 23:e december.

I personligt.,
Igår hade vi en alldeles underbart mysig julkväll på pappas gata. <3
Först åt vi en oootroligt god middag, och självklart med Kickis goda tunnbrödssnittar med skinkröra, så enkla och sååå goda. Hihi. Jag mms:ade en bild till Simone på mig själv när jag åt en sån - för hon älskar dem nämligen lika mycket som jag gör. Hihi. Och sen kom jag på en jättebra ide' ;) vi plockade fram datorn och sen kunde Simone också vara med på julfirandet - via webbkameran. :) heh.
När vi var mätta och glada så rullade vi från bordet, haha, och samlades runt granen, där det blev paketöppning i brasans sken. <3 mysigt.
Efter att alla paketen var öppnade så hade klockan blivit långt efter läggdags för Elsa, men med en napp i munnen och snuttefilten i handen och jättemånga fina julklappar så var Elsa söt och glad, som vanligt. :) hihi.
Hon fick lite välling och en mysig pyjamas och sen somnade hon så sött i vagnen under tiden som vi andra åt ljuvlig pepparkakscheesecake med frusna blåbär och jordgubbar. <3 hihi. Men pappa råkade tappa cheesecaken - uppochner - men det var efter att vi hade fått varsin bit. Haha. ;)
Efter det lekte vi paketleken och jag hittade flera bra paket, tihi. :)

Det blev en helt underbar julafton ( den 23:e ;) hehe. ) tillsammans med helt underbara människor. <3
( bilder kommer senare. )

  
Skrivet av: Anonym
I

Kan du inte lägga ut receptet på skinksnittarna?

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

tur att ja fick äta dem när ja var hemma då :D

men gud va du gjorde mig sugen med bilden. haha. ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: