Jul- och nyårsledighet.

I De allra bästa.,
Idag var det min sista skoldag innan jul- och nyårsledigheten. Så nu är jag redan färdig med den första terminen, gud vad fort det har gått, vad mycket jag har lärt mig och vilka fantastiska människor jag har lärt känna. ♥
Speciellt alla underbara tjejer i klassen, både jag och Elsa stormtrivs tillsammans med dem. tihi. ♥
Så lite tråkigt är det ju att vi inte kommer träffa dem på väldigt länge, men i januari - då ses vi igen. :) Hehe.
Och den här klassen är såååå himla mycket bättre än min gymnasieklass  ( där var det ju alla löjliga grupperingar, folk som tyckte att de var bättre än alla andra och som jämt och ständigt skulle påpeka det, hmmf. Och de där som alltid skulle fjäska inför alla andra och säga att vi hade såååå bra sammanhållning i klassen och att de tyckte om alla såååå mycket i klassen, haha. Det roliga var ju att det var just de personerna som trodde att de var bäst i världen och att vi i resten av klassen bara kunde drömma om att få umgås med dem, HAHA. Det allra roligaste är ju att de personerna står och trampar på samma ställe, fortfarande - medans vi andra som har båda fötterna på jorden har gjort något mer våra liv och har riktiga drömmar som vi förverkligar. Nu är det vi som ser ner på dem - what comes around goes around. )
Nej men gud, nu blev det lite deppigt här, haha. Jag som bara ville berätta att jag trivs JÄTTEBRA och att vi är en härlig blandning av olika sorters människor och att var och en har sin egen charm. :) Jag tror att vi gillar varandra allihopa? :) hihi.
Lovely.

Men nu väntar 3 och en halv veckas ledighet - förutom en liten uppgift ( som ska bli jätteskoj att göra, bara fantasin sätter gränser den här gången, hihi. )
Resten av tiden ska ägnas enbart åt mina nära och kära. ♥

Det ska kärleks-boostas som sjutton!
:) tihi. ♥

  
Skrivet av: em
I   Blogg: http://jonssonemma.blogg.se/

Hahaha! Det är precis så jag känner om vår gymnasieklass. Tur vi kunde plågas tillsammans ;) Hade inte överlevt utan dig <3 Som jag upplever det kände de flesta varandra från första dagen och gjorde inga större ansträngningar till att försöka lära känna oss andra. Det är lite tragiskt när man tänker på att dom fortfarande umgås med samma personer de umgicks med på högstadiet. Som sagt, står och trampar på samma ställe. Finns bara ett ord – tragiskt! Gymnasiet är ett skämt i mina ögon när man pluggar på universitet. In my ass SB3B................. Hahaha! ;D



Gör inget att det blir deppigt. Om inte annat kan du ta ut det på mig för jag känner precis likadant. Roligt att höra att du trivs Mikaela! Många kramar.

Skrivet av: Mikaela G
I

Har varit dålig med internet så såg detta inlägg nu när jag läste igenom din blogg.

Naaaww Mikaela, vi stormtrivs ju med dig och Elsa med! Saknar er nu när man är i Norrköping! Men i sommar tycker jag att du, johan och elsa ska ta er hit ner o gå på Kolmårdens djurpark med oss =) Hihi. Snart ses vi igen och så tycker jag att vi ska ta en mysig hemmakväll hemma hos dig och se på film och äta gott =) Hihi.

Puss och kram saknar er! <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: