Igår,

I personligt.,
kom min älskade syster hit. ♥
Och sen hade vi en stressig eftermiddag/kväll men nu tror jag att det mesta är under kontroll. Haha.

Alla paket är inslagna och klara, planerna för julhelgen är ordnade ( nästan, haha. ) och jag kan försöka att lugna ner mig, lättare sagt än gjort - men jag försöker.

( bilden är lite missvisande, julskinkan är inte mindre än grytvanten. Haha. )

Min griljerade julskinka är god ( enligt J ) jag har ju inget luktsinne eller några smaklökar kvar. Jävla förkylning.
Elsa har nämligen smittat mig, så jag hostar och snorar och tror att jag håller på och få bihåleinflammation - igen. Uffa.
Men jag knarkar alvedon och nässpray - så jag är ungefär som vanligt. ;) haha.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: