Elsa och Lova. ♥

I Elsa och hennes vänner.,

De lekte så fint tillsammans våra små trollungar, men självklart ska de bråka lite ibland. :) hihi.
Pysslingar, sysslingar eller knysslingar - jag vet inte vad man kallar det som de är - Lova är ju min kusin och Elsa är Lovas mammas systerdotterdotter. Haha :)

Båda har siktet inställt på den rosa kastrullen med det lila locket. ;)

Elsa knyckte åt sig den först. :)

Men sen ryckte Lova åt sig den. :) haha.

Elsa vill genast ha tillbaks kastrullen.

Men då fintar Lova och snor åt sig Elsas snuttefilt och då blir min trollunge inte så glad.
- Wuuuuuuäääääääh. ;)

- Men vadå? Hon snodde ju min kastrull först.
Tycker Lova.

Haha, barn är väl för härliga? :)

Älskade trollungar. ♥


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: