59 snabba frågor & svar.

I Blandat,

Jag hittade lite tidsfördriv på Sändies blogg. :) tihi.

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år.
2. Vem var den sista du träffade? Elsa och Johan.
3. Hur lång är du? 164 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Inception.
5. Vem ringde du senast? Sändie.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Åh, vad skoj. :) Puss ( till mamma. )
7. Vad är dagens planer? Fredagsmys tillsammans med J. ♥
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på. :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För 3 veckor sedan. :(
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? 07.00.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, om man inte räknar med katterna vi har hemma, som jag hittar varje dag. ;) haha.
14. Vilken är din favoritplats? Tillsammans med nära och kära. Vart som helst. :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är mörkt. Haha.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett stort vackert hus tillsammans med min familj och att jag har ett arbete som jag älskar. :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Elsa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Egentligen inte, hade varit häftigt. :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i linne och trosor. Längtar efter en mysig pyjamas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag och J delar på tre stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? 2 st.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo, det har hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota om jag är hemma.
26. Är du social? Ja. :)
27. Vilken är din favoritglass? Alla B&J. ♥
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mitt lån ( för bilen ) och spara en stooor del ( både till mig själv och J, men först och främst för Elsas framtid. ♥ ) Och sen skulle jag ta en heldag och shoppa. :) tihi.
29. Tycker du om kinamat? Aaa. :)
30. Tycker du om kaffe? Usch och fy.
31. Vad dricker du till frukost?
Vatten/Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Aa, den bästa. :) Den som är längst bort från fönstret. Haha.
33. Kan du spela poker? Jodå, men jag är inte så jätteintresserad av det.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det? :) Älska mys! ♥
35. Är du en beroendemänniska? Beror på hur man ser det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa. :)
37. Vill du ha barn? Jag har världens finaste trollunge. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mig själv, Elsa och J. :) tihi.
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt, men det mest värdefulla är mitt Thomas Sabo-armband med olika berlocker. Det betyder väldigt mycket för mig.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag vet inte - alla har sin charm. :) haha.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ehm, jag har inte så många ärr.
47. Vad har du för ringsignal? Paperweight med Joshua Radin.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, många - och det är Elsa som använder dem nu. :)
49. Flirtar du mycket? Ja, men bara med J. ♥ Tihi.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en studio.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, då ringer jag pappa. Haha.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det minns jag inte.
54. Läser du dagstidningen? Ja, jag brukar läsa Ljusnan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, tyvärr inte.
56. Dansar du i bilen? Haha, ja det kan man väl säga - eller jag rör mig till musiken tillsammans med Elsa som brukar rocka loss i sin bilbarnstol. ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adresser till julkorten.
59. När var du i kyrkan senast? På Thilia och Williams dop.

Phew, färdigt. :) hihi.


  
Skrivet av: Therese
I

Tristan tackar så mycket! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: