10.12.28

I personligt.,
Åh vilken underbar dag vi har haft. ♥
Efter ännu en grötfrukost så åkte vi till Strängnäs - där jag fick en underbar timme på skönhetssalongen Hela dej, ( som ägs av mammas vännina Agneta ) - en halvtimme massage och en halvtimme ansiktsbehandling. Ljuvligt och väldigt välbehövligt. Tack mamma. ♥

När jag blivit bortskämd så åkte vi allihopa hem till Agneta och träffade hennes dotter ( min mammas guddotter ) som nyligen fått en liten son som heter Jonathan. :)
Och han var otroligt "med" och stabil för att bara vara två månader. :)

Vi fikade lite innan det var dags att åka tillbaks till salongen då det var min lillasysters tur att bli bortskämd. :) hihi.
Så nu är vi lite snyggare ;) heh.

Efter att vi var färdiga med våra skönhetsbehandlingar så mötte vi upp min ( höggravida, tihi ) moster Merja, hennes lilla dotter Lova, min mormor och en av mina andra mostrar - Annika, för en liten tur i gallerian innan vi åkte hem till Merja och Fredrik. :) Där blev vi bjudna på god lasagne. Självklart blev det lite the och pepparkaka efteråt ;) hihi.
Elsa fick en julklapp av mormor och mina morbröder och mostrar - en gunghäst som gnäggade och galopperade ( med ljud alltså. haha. ). Men vår lilla prinsessa var rädd för gunghästen men Lova däremot äälskade den. :) hihi.
Och de lekte så fint, min lilla prinsessa och min lilla kusin. :) ♥

( fler bilder från besöket hos Merja, Fredrik och lilla Lova kommer senare. :) tihi. )

En mysig dag tillsammans med nära och kära. ♥
( men min älskade J saknades. ♥ )

  
Skrivet av: - sääändie
I

Åh vad underbart med lite massage! :) Det var du värd gumman! Hihi.



PUSS!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: