10.12.27

I personligt.,
Idag vaknade jag av att min underbara lilla prinsessa stod upp i sin säng vid fotändan av min och sa:
- Mamma. . . mamma. . . mamma. . . mamma. . . mamma. . . mamma. . .
Tills jag vaknade och tittade upp på henne, då lutar hon huvudet lite på sned och ger mig ett stooort leende. ♥
Söta, söta Elsa. hihi.

Då klev vi upp och väckte sis, därefter blev det en riktigt god frukost - risgrynsgröt och skinkmacka. :) Jummie. Elsa åt också frukost tillsammans med oss. :)
Efter ett samtal till farmor så åkte vi hemifrån. :) Dagens planer var många. Haha. Först skulle vi hälsa på farmor ( Elsas gammelfarmor ), lämna en julklapp och fika lite. :) Sen tog vi en liten tur på stan innan vi åkte mot IKEA. :) hihi. Där mötte vi upp vår kära mamma och strosade runt i några timmar. :)
Jag fick med mig lite smått och gott därifrån - TACK älskade mamma. ♥

Ikväll har jag gjort så lite som möjligt, huvudet värker och kroppen gör ont. Så mammas och systers sköna fotölj har varit min bästa vän hela kvällen. haha.
Och snart ska jag ta en till värktablett och smyga in i sovrummet och göra Elsa sällskap i drömmarnas land. ♥
För imorgon blir det en heldag med nära och kära. ( Och en timmes helkroppsmassage, en julklapp från min söta mamma. ♥ )

  
Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jo jag kände att de var hög tid att sluta med socker redan för någon månad sedan så äntligen gjorde jag slag i saken och bestämde mig :D haha. Jo jag ska unna mig någon gång under helgen, men då med måtta för tänker inte falla tillbaka. Kraam




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: