10.12.26

I personligt.,

Efter en bråkig natt med Elsa ( som drömde mardrömmar och hostade ) så gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan här i Södertälje, för att titta lite i affärer och byta några julklappar. Och till vår stora förvåning var det väldigt lite folk på stan, förmodligen för att det var söndag och många hade varit ut på juldagen. ;) heh.
Och sen myste vi hemma hos mamma och lillasyster resten av dagen - och när Elsa hade somnat så tittade vi på en film - Knight and day, som jag redan hade sett men som jag tittade på för att vara lite social med mamsen och sis. :) ♥
Innan filmen var vi väääldigt sociala - eller inte. ;) Haha. Syster satt med datorn i knät, mamma satt bredvid henne i soffan med sin iPhone och jag satt i fotöljen med min iPhone - och alla facebookade. ;) Haha. ♥


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: