10.12.23

I personligt.,
Idag har jag och sis myst lite med Elsa och hon har varit på lite halvdåligt humör, en liten gnällspik. Men nu sover hon, förhoppningsvis några timmar - för att sen vakna upp som den solstråle hon är. ♥
Och efter det ska vi göra oss iordning innan det är dags att åka till Slånbärsvägen för lite julfirande på pappas gata. Med en smarrig julmiddag och lite sällskapsspel. :) Tyvärr är inte Simone och Jesper med oss i jul. :( Men vi tänker på dem. hihi. Hon har det nog bra i Åre - det är nog jul där också. ;) haha.

I skrivandets stund så håller jag på och skriver en liten lista på vad vi ska ha med oss när vi åker ner till mamma på juldagen, det är ju ganska mycket saker som ska packas ner - både till mig och Elsa. :) Vi stannar ju 4-5 dagar så bilen kommer vara tuuung när vi åker söderut. :) Haha.

  
Skrivet av: Tova
I   Blogg: http://trasslet.se

Hoppas ni får en riktigt skön julhelg och inte fastnar i trafiken nånstans :) är ju trots allt väldigt mysigt att komma iväg och få slappna av lite!

Kramar

Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

åh jag kommer sakna er i jul!

men ja som sagt, det är ju jul här också fast kanske inte lika mysigt?

ni får ha en underbar jul, den blir nog liiiite tystare utan mig bara ;)

PUSS <3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: