10.12.21

I personligt.,
Oj vilken dag - jag har nog inte varit såhär superstressad och virrig på väldigt länge.

Det började med att det dök upp lite strul innan jag och Elsa kunde åka ner på stan tillsammans med Sändie, men vi kom iväg efter lite trixande. :) Och bilen var iskall eftersom jag hade glömt att stoppa i motorvärmaren och bilen var dessutom full med snö eftersom det har blåst så mycket de senaste dagarna - men lite tur hade jag - den var isfri. ;) Hehe.
När vi var nere på stan så väääägrade Elsa somna i vagnen, trots att det var dags för hennes vanlig lilla nap - men nej, hon skulle promt vara vaken - vilket resulterade i att hon blev hungrig mycket tidigare. Och allt detta leder självklart till att hon blir riktigt förbannad, så efter en stund ligger hon bara och skriker och morrar i vagnen. Haha. Och jag blev väldigt svettig och stressad när hon var sådär omöjlig. Det dög inte ens att vara i famnen på mig eller Sändie.
Vi fick alltså avsluta vårt lilla shopping - innan vi var färdiga ( vi hade kommit ungefär halvvägs på vår att-göra-lista. ) Så kan det gå när Elsas mat-och-sov-klocka ringer. Haha. ♥

Hem och ge Elsa lite mat och sen fick hon hoppa bums i säng - och sov non-stop i över två timmar, tillslut var jag tvungen att väcka henne. Så att vi kunde möta Sändie igen och göra färdigt alla våra ärenden. :)
Och självklart hade jag glömt att göra massor med saker på stan - så vi fick åka land och rike runt kändes det som. Haha. Och parkera på fel ställen, tur att inte lapplisan såg oss ;) Haha.
När vi äntligen parkerade bilen hemmavid så dök nästa utmaning upp, att lyckas få in aaaaalla grejerna - men jag proppade vagnen full och tog Elsa i famnen - och in kom jag, efter lite fastkörningar ;) Haha.
Men nu är alla julklappar färdiga - de ska bara slås in. :) tihi.

Tyvärr glömde jag ju självklart en liten grej - jag skulle köpa ett rött sidenband, så det får jag ordna imorgon.

Kvällen är nästan slut nu och jag har hunnit leka med Elsa, pussas med J, ätit middag ( som J lagade, tack tack. ) och skottat mycket snöööö, tills jag blev riktigt, riktigt svettig - jag fick t.o.m. en svettmustasch i det här kalla vädret. Den ni! ;) HAHA.


Nu ska jag slå in lite julklappar innan det är dags att sussa så sött - för imorgon är det städning och tvättning som står på schemat. Innan jag ska hämta älskade lillasyster på tågstation. ♥

  
Skrivet av: - Andrea.
I   Blogg: http://elffors.blogg.se/

Hihi, vilken hektisk dag!

Tack igen för det fina julkortet! :)

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: