10.12.20

I personligt.,
Idag har jag och Elsa inte gjort så himla mycket hittills - jag har ordnat med lite julklappar och sen har vi myst framför Bolibompa. :) Hon sov ju till halv tio idag. hihi. Sköönt - att jag fick kliva upp och ge henne välling vid halv nio var inte några problem - för sen somnade hon ju om. ♥
J är och jobbar, tråkigt. ♥
Elsa tar en liten tupplur och jag myser i soffan under mitt täcke och försöker bli frisk. När Elsa vaknar så ska vi leka lite och sen hoppas jag att hon vill hjälpa mig att tvätta, sortera bland alla tidningar och all reklam och förhoppningsvis hinna slå in lite julklappar. :) hihi.

När J kommer hem så har vi en hel del annat som vi ska hinna med, det är lite stressigt nu dagarna innan jul. Men under julen ska vi bara mysa, mysa, mysa och ta det lugnt. :) ♥

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: