10.12.18

I personligt.,
Idag har jag inte gjort många knop - det har blivit en hel timmar under täcket i soffan, med en korsordstidning i handen och vicks under näsan. Haha.
Och Sara ringde och ville ha hjälp - med att avmaska sin katt Gunnar. ( Ja, han heter Gunnar, haha. ) Så jag fick gå dit och ge honom en tablett, Sara och Andreas hade bråkat med honom i evigheter och han spottade bara ut tabletten men när jag kom dit så gick det på två sekunder, vips så hade han svalt den - utan krångel. ;) Hihi.

Eftersom Sara också är en liten sjukling så tröstade vi oss med lite god mat hemma i vår soffa. tihi. :) Och efter att Elsa somnat så sött i soffan med oss så gick Sara hem för att titta på Robinson - vilket jag inte har sett ett enda avsnitt av, så jag var inte så intresserad. :)
Men det blev några mysiga timmar när hon var här och lekte med oss. :) hihi.

Och nu tittar jag och J på Grinchen - julen är stulen och myser i soffan, vår lilla trollunge sover sedan länge. ♥

Vill ni veta en sak? :) hihi. Jag har under en längre tid letat efter en garderob / byrå till Elsa - där hon kan förvara ALLA sina kläder. Heh. Och idag hittade jag en alldeles underbar shabby chic byrå i tidningen ( en två-dörrars, med två lådor nedtill ) - och efter lite ringande hit och dit och pratande med J så har vi bestämt oss för att köpa den. Så imorgon blir det en liten road-trip. :) Jippi. Den kommer bli sååå fin i Elsas rum. :)

  
Skrivet av: Lina
I   Blogg: http://linakrantz.se

Hej! Och tack :) Jag har skickat ett mail till dig nu och försökt att beskriva så gott jag kan hur man gör :P



Ha det bra!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: