10.12.17

I personligt.,
Som jag skrev tidigare så hade vi terminsavslutning på Idévärlden idag och eftersom jag inte hade någon barnvakt till Elsa ( och hon är fortfarande inte tillräckligt frisk för att vara på dagis ) så fick hon följa med mig. Mina lärare tyckte inte alls att det var något problem:
- Är man sådär söt så får man självklart vara med.

( självklart ska Elsa sitta lite vid datorn när hon följer med mamma till skolan, hihi. )

Hihi, Elsa charmade nästan alla - t.o.m Lotta som är rädd för små barn. Haha. :)
Och vår redovisning gick alldeles utmärkt - reaktionen blev precis som vi ville: skratt. Haha. Och vi blev överrösta med applåder när det var färdigt - och Elsa blev överlycklig när vi stod framför hela klassen i biografen och fick applåder - då hoppade och studsade hon i min famn med ett stooooort leende. :) hihi.


( Elsa trivdes bra framför datorn, en stor och fin mac - där hon kunde klicka med musen och peta på tangentbordet. Min trollunge. ♥ )

Efter alla redovisningar så fick vi lite lussekatter, pepparkakor och julmust. :) Smaskigt. Elsa minglade runt bland alla mina klasskamrater och charmade dem lite mer, hihi. Men sen tyckte hon att det blev lite tröttsamt att gå runt och mingla, så då sa hon ifrån - med ett högt skrik. Då var det bara att hoppa i ytterkläderna och åka hem. :) hihi.

Nu sover hon så sött, men förmodligen kommer jag snart höra hennes ljuva lilla stämma bubbla av glädje ifrån hennes sovrum. hihi. Då ska vi leka, leka, leka tills pappa J kommer hem. ♥

  
Skrivet av: Madelene & Vincent
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

Ja verkligen, gud vilken befrielse detta är! :D

Ja visst får du göra det, så länge det står att jag har skrivit det :p haha!

Kramar

Skrivet av: Therese
I

Kommer bli en liten datanörd Elsa ;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: