Söndagsmys.

I personligt.,
Elsa sover sedan länge. ♥
Vi vuxna sitter i soffan och försöker komma överens om vilken film vi ska se. :) tihi. Dagen har inte bjudit på så mycket produktivt. :) Jag och Elsa har lekt typ hela dagen. :) Min mobil är död, död, död. Det har inte fungerat att starta den någon gång under hela dagen.
Så jag hade gett upp men när Johan kom hem så experimenterade han och Hans med min telefon och det slutade med att de provade att sätta i laddaren, och det gick bra den första minuten, sen började den tjuta, lite sådär så att det gjorde ont i öronen och kameralampan blixtrade till ett antal gånger och då ryckte Johan ut sladden ur eluttaget och därmed var den officiellt  d ö d . Haha.
Tack och lov för snälla, snälla Hans som lånar ut en mobil till mig.

Och nu har grabbarna bestämt vilken film det blir, till min besvikelse, hehe. En skräckfilm - Instängd 2.


Förresten, behöver jag säga att jag är JÄTTENERVÖS inför första skoldagen imorgon?

  
Skrivet av: Rebecca
I   Blogg: http://bekkiis.webblogg.se/

Det kommer gå toppenbra i morgon =)

Alla kommer va lika nervösa, också sa jag till Stefan idag att dom skulle ta hand om ettorna väl i veckan ;)



Instängd 2.. mycket bra!

Fast ettan är läskigare. I andra filmen vet man ju liksom vad som finns där nere =)



Kram <3

Skrivet av: Annika
I

Irriterande! Hoppas att det inte var en super ny telefon :P Lycka till imorgon! :) Så kul att du ska börja plugga :) Och lycka till Johan också, haha :)

Skrivet av: ellenojag
I   Blogg: http://ellenojag.blogspot.com

Jäkla coca-cola ;) hoppas ni haft en mysig dag trots mobilbekymmerna!! och stort lycka till i skolan imorrn! kramkram

Skrivet av: helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

visst var instängd 2 bra :) sällan uppföljarna håller lika spänning så blev glatt överraskad. Slutet var ju dock sämre, hehe :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: