Merja och Fredriks sommarfest.

I Fotografier.,

En jättefin sommarfest med jättegod mat och enormt mysig atmosfär. ♥
Tack moster Merja, Fredrik och Lova. Eller var det lill-jöns? ;) tihi.
 
B I L D E R

Jag älskar min familj. ♥ Haha.


Elsa myser hos min morbror Mirko. :)

Min lilla kusin Lova, morbror Mirko och moster Mira. ♥

Söta Lova. ♥

Naaw, haha. Lyckliga familjen? :)

Söta lilla Elsa sitter i pappas knä och dricker vatten. :)

Elsa sitter i knät hos sin gammelmormor. :)


Alla hade av någon konstig anledning såna här bilder på Micke på sina kameror? :) HAHA.
 

Merja var inte ensam om att gå rakt in i glasdörrarna. Hehe. :) ♥

Johan provade Pauls glasögon. :)

Jag med. :) HAHA.

Jag älskar min tönt. ♥


  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ni passar väl så bra tillsammans du och Johan :P

Ser ut som ni hade en toppenkväll iaf =)



Ja, det kommer bli mysigt :) Men det är ändå roligt nu när han säger det till och från. Går åt rätt håll :P

Puss

Skrivet av: ellenojag
I   Blogg: http://ellenojag.blogspot.com

Så söt hon är!! verkar ha varit ett roligt partaj!!

Skrivet av: - säändie
I

Underbara bilder - ni verkar ha haft en toppen helg :) Lika roliga båda två, du & johan. haha.



PUSS! ♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: