Första skoldagen.

I personligt.,
Nu är jag studerande, på riktigt. :) Och om 2 år är jag en grafisk designer / originalare. ♥
Om ni har läst mitt inlägg som jag skrev imorse så vet ni att min dag inte började så jättebra, men den blev bättre. :)
Men innan den blev bättre så skulle den självklart bli lite sämre, haha. När jag var färdig och skulle gå hemifrån så hittar jag inte mina nycklar. Gah! Så jag irrade runt i lägenheten som en yr höna och letade efter dem men de var spårlöst borta. Elsa hade självklart lekt med dem på morgonen. Hehe.
Så jag fick ta reservnycklarna till bilen och en extra hemnyckel. Och sen mötte jag Johanna Z på parkeringen utanför Idévärlden. ♥
Nervösa utan dess like, men som tur var så hade vi varandra. :)

Och dagen började med mer information om utbildningen  och sen en rundtur på hela Idévärlden. Därefter fick vi en timmes lunch och sen var det dags för föreläsning. :)
Dagen avslutades med en uppgift som vi gjorde gruppvis. :) Och imorgon blir det redovisning.
Mjukstart? Vad är det? Haha. :)

  
Skrivet av: Elin - Mamma till William
I   Blogg: http://elinkratz.blogg.se/

Haha jaa, gaah va galen man kan bli ibland alltså :P Skönt att det har gått bra för dig idag :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: