2010.08.28

I personligt.,
Idag fick jag lite sovmorgon, tack J. ♥
Och sen trotsade jag min feber och städade. :) Välbehövligt då det såg ut som världens krig här hemma, men nu är det lite finare. :) hehe.
Och tvättmaskinen är igång och Elsa är påklädd och har fått lunch, så nu ska mamman i familjen försökte få på sig fejset och lite kläder och sen åker vi hem till Elsas morfar. Elsas nya bilbarnstol har nämligen kommit nu, så vi ska dit och hämta den och Johan ska få den fina äran att montera den, haha. :)
( min snälla pappa äger ju en Saab, så då kan han hyra bilbarnstol genom dem, tre stolar allt som allt, och den tredje får man självklart behålla. Och det blir betydligt billigare än om man skulle köpa tre separata stolar. Och sen vet man att de håller väldigt hög standard och säkerhet. Toppen! ♥ )

  
Skrivet av: emelie
I   Blogg: http://http://emeliesjunneskog.blogg.se

Men gud vad skönt, cad köpte/fick ni för någon? Gick det bra att montera stolen vi hade ett HELVETE med våran, fyyyy!



(vad söt och stor elsa har blivit, trots åldern snart ;))




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: