2010.08.25

I personligt.,
Löningsdag för somliga - jag själv får vänta tills på fredag innan föräldrapenningen kommer. :) Och sen måste jag ordna med mitt studielån, skolan måste skriva på min studieförsäkran innan csn kan betala ut några pengar till mig. Men det tänkte jag försöka ordna den här veckan, senast nästa. :)
Idag myste jag och Elsa i sängen efter att J hade åkt till jobbet, Elsa åt lite välling och jag vilade ögonen en stund. ;) hehe. ♥
Och vid lunch-tid så ska vi möta Elsas morfar nere på stan för en lunch. :) Mums.
Lunchen är inställd.

Kroppen känns lite härligt mörbultad efter träningen igår, ingen direkt träningsvärk men det kanske kommer. :)
Imorgon blir det Nordic Power tillsammans med Sändie, DÅ kommer träningsvärken garanterat dagen efter - som ett brev på posten. :)

Kvällen blir lugn, Johan har personalmöte så han kommer hem sent - så jag ska natta Elsa och sen parkera rumpan i soffan - och dona med lite bloggdesigner tänkte jag. :)

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Ni är så duktiga som satt igång att träna tillsammans :)

Spännande med skola igen :) Men du är så duktig med datorer, att pyssla liksom, kommer gå toppen :D Tänkte om man bara kunde hälften vad det gäller bloggdesign eller nåt, då du :P

Puss

Skrivet av: w
I

du kan bekräfta din studieförsäkran på csn.se




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: