Vakna med the voice.

I personligt.,
Elsa gillar vakna med the voice, särskilt deras rap-attacker. ;) Haha.

Gullgroda. ♥

Vår morgon började med att snickaren som skulle ordna baröppningen mellan köket och vardagsrummet skrämde livet ur oss tio i sju imorse, haha.
Vi vaknade med dunder och brak, haha. Och otur för mig då Elsa hade somnat om en liten stund innan bara efter att Johan hade åkt till jobbet. Så min sovmorgon var bara att glömma, mammas prinsessa var pigg som en mört. :D hihi.
Nu tittar vi på vakna med the voice som sagt, och när det är slut tänkte jag ge Elsa lite gröt. :) tihi.

Och idag kommer min mamma hit, Elsas mormor. :) Och som vi LÄNGTAR. ♥

  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Hugo håller med Elsa, vakna med the voice är bäst ! :D

Skrivet av: Jossan
I   Blogg: http://jossanlennartsson.blogg.se/

Elsa och Alexander har lika gåstol, fast kanske inte samma färg.. Vad har ni för färg?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: