Söndagsmys.

I personligt.,


Elsa sitter i skrivandets stund och äter på en leksak i soffan. :) mumsfillibabba. :) ♥
Vi myste i soffan en stund på morgonen och sen var det dags för Elsa att äta lite gröt. :) Och efter det gjorde jag lite nytta, diskade, plockade undan några av de miljoner grejer jag och Johan har lämnat framme. Hehe.
Och nu har första maskinen tvätt blivit färdig, så jag tänkte slänga in lite saker i torktumlaren och hänga upp lite av den blöta tvätten och sen åker jag och Elsa till Dollar och inhandlar lite vardagliga saker. :) Hushållspapper bland annat då vår lilla kladdmajja förbrukar en hel del av den varan. Haha. ♥ Blir nog en tur till Ica också, då matlistan för veckan är skriven och vi saknade några ingredienser till matlagningen. :)

Och Elsas morfar och bonusmormor har bjudit dit mig och familjen på lunch. Jummie. :) ♥


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: