Godnatt.

I personligt.,
Kvällen har mest gått åt till att ordna i min meny här på bloggen, sorterat kategorier och mina gamla blogginlägg - och då slog det mig att jag har bloggat i snart 4 år, HERREGUD. Haha.
Så därför tackar jag för mig och går och lägger mig istället, det ska bli himla skönt efter ett träningspass och en varm dusch - dock blev det inget Arga snickaren eller Grey's ikväll eftersom det har varit jävla hockey. Gaah.
Tänk er min besvikelse när jag duschade i vrålfart bara för att hinna klart till klockan åtta, skyndar mig ut ( och lämnar blöta fotspår från badrummet till soffan ) och slår mig ner och väljer kanal 5 och ser HV71 och DIF. Måttligt besviken, suck.

Godnatt gullgrodor. ♥

  
Skrivet av: em
I   Blogg: http://jonssonemma.blogg.se/

ja, känner du dig manad ;)? KRAM




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: