Elsa 5 månader. ♥

I Lilla Elsa,
Oj vad tiden går fort. Vår lilla prinsessa blir redan 5 månader. ♥

Även om man tycker att tiden har gått fort så känns det samtidigt som om hon alltid har funnits i våra liv. Man funderar på vad man gjorde innan Elsa kom.
Vi är så lyckligt lottade som fick ett sånt fint och underbart litet mirakel. ♥
Sötsnöret har nu börjat ta sig runt - sakta med säkert ( och då menar jag väldigt sakta, det är svårt att se det med blotta ögat, men väntar man några minuter har hon rört sig en bit, haha. ), kan rulla från rygg till sidan, provsmakat ett gäng olika puréer, smakat olika sorters gröt, lärt sig att dricka vatten ( tidigare var det absolut inget hon gillade. ), sitter nästan helt själv, går runt i sin gåstol och allt, och då menar jag verkligen ALLT ska provsmakas, oavsett om det är en dammråtta, papper, blommor, gardiner eller en leksak. ;) Sötnöt.
Och jag skulle kunna räkna upp fler saker som vår lilla älskling kan göra, men då skulle mitt blogginlägg bli väldigt långt. :) tihi. ♥

  
Skrivet av: Rebecca
I

GRATTIS till prinsessan <3

Jisses... 5 månader! Tiden rusar!



kram

Skrivet av: Pappa Johan
I

Pappa älskar er!

Skrivet av: Madelene
I   Blogg: http://maddeluttten.blogg.se/

nej och då måste bebistiden gått ännu fortare! jag tycker ju att det går fort med vår lillprins! :) vd mycket fina bilder du knäpper! :D

kramar




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: