100423.

I personligt.,
godmorgon. :)

Idag hade jag verkligen behövt sova lite mer, men Elsa var vaken mellan 5-6 idag och sen klockan 8 var det dags att kliva upp. Ge mig SÖMN. heh.
Men söthjärtat ger mig energi bara genom att le mot mig. :) Så nog överlever jag utan min sovmorgon. ♥

Och om en stund tänkte jag göra iordning hennes gröt, idag blir det banangröt. :) tihi. Min frukost har jag redan ätit upp. :)
Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt än, tror det blir en fika/lunch nere på stan tillsammans med Sandra och barnen och Patricia. :)
Jag måste köpa nya vita strumpor åt Elsa. :) De hon har är alldeles för små, de passar typ på en nyfödd liten bebis, haha. Så de ramlar ju av väldigt ofta, och hälen på strumpan brukar hamna någonstans mitt under Elsas fot. Tihi. ;) Och då är det kanske lika bra att köpa strumpor med små halk-grejer under, så att hon får lite fäste på golvet, då hon väldigt gärna verkar vilja försöka ta sig framåt. :) ♥

  
Skrivet av: Therese
I   Blogg: http://thogstrom.blogg.se/

Haha Elsa är morgonpigg :P

Gud va fin du har gjort din blogg! Helt otroligt :) Jättefina kort på Söt-Elsa också!

Puss

Skrivet av: Pappa Johan
I

Vilket perfekt kort du har knäppt på vår lilla Elsa =)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: