100421.

I personligt.,

I skrivandet stund så ligger Elsa på vår säng och tar en liten tupplur och jag har precis ätit sista tuggan på min lunch, en matlåda från igår: kycklingröra med vitlöks-creme fraich och lite paprikabitar tillsammans med pasta, MUMS.

Idag fick Elsa banangröt på morgonen, och så här kan det gå om Elsa slår till skeden så att den ramlar ner på golvet och mamma böjer sig framåt för att plocka upp den. Haha.
Och det roliga är att jag hade håret uppsatt och den lilla grodan slet loss hälften av mitt hår ÄNDÅ.

Aj aj.

Eftersom solen lyser med sin frånvaro ( haha ) idag så har jag ingen större lust att påta i rabatten, så det får bli en annan dag. Istället tänkte jag tvätta lite och kanske ta en eftermiddags-nap senare? :)


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: