100420.

I personligt.,
Idag har jag och Elsa myst runt i söderhamn. :) Tihi.
Vi började med en lunch tillsammans med Sofia och hennes systerdotter Nova. :) Jag åt en gudomlig kycklingmacka, med grövt bröd och kyckling/curryröra. Jummie. :) Och Elsa åt mest på sina leksaker. ;) Haha. Och jag tror nog att hon tuggade lite på Novas leksaker med, haha. :)
Nova var ett litet charmtroll, påminde om Elsa i både utseende och personlighet. :) Gullungar båda två. Och jätteskoj att träffa Sofia igen, var ju år och dar sen sist känns det som. :) tihi.
Efter det så åkte jag och Elsa till mitt jobb och hälsade på, och denna gång fick Malin träffa Elsa. :) Tredje gången gillt ;) Hihi.

Och jag klappade lite på hennes mage, då hon ska få sin andra gullunge i slutet på sommaren. :) ♥ mysigt.
Sen var det tänkt att vi skulle fika tillsammans med Malin och Iza men då blev Elsa på bråkhumör och då var det lika bra att åka hem.

Efter en god middag, som jag lagade klart lagom till Johan kom hem, så har vi busat och myst med Elsa och nu nattar Johan henne, sen ska han på fotbollsträning och jag ska mysa ner mig i soffan och titta på Desperata Hemmafruar och Cougar Town. :) Tisdagsmys.


  
Skrivet av: sofia
I   Blogg: http://sodiro.blogg.se/

Super trevligt var de:) tack för idag!:)

Skrivet av: EliN
I   Blogg: http://elingranath.blogg.se/

HEEEEEEEELT UNDERBART :) haha

Skrivet av: EliN
I   Blogg: http://elingranath.blogg.se/

oj. skrev visst en kommentar till fel inlägg. Det jag skrev skulle ju vara på det ovanför. när hon gnager på flaskan.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: