stjärten neråt.

I graviditeten.,
 
besöket hos barnmorskan gick bra. :) mitt blodtryck låg fortfarande lite högre än vad som är normalt men hon håller extra koll på det så det är ingen fara. :) o bebisens hjärtljud låg på strax under 140 slag/minut.
men barnmorskan hade lite problem med att klura ut hur h♥n låg, det verkar som om h♥n har vänt på sig o ligger med rumpan neråt. heh. vi skulle känna efter lite extra vid nästa besök o om det fortfarande verkar som om lilla melker-märtha ligger med stjärten neråt blir det ev. ett ultraljud för att dubbelkolla.
men jag hoppas att vår älskade lilla bebis vänder sig själv. :) en sätesbjudning är inte något jag gärna vill uppleva. o inte heller något vändningsförsök, men melker-märtha är nog smart nog att vända sig med huvudet neråt. :) ♥













  
Skrivet av: Sara
I   Blogg: http://boddanslilla.blogg.se/

Grattis på namnsdagen!

Skrivet av: Erika
I   Blogg: http://golinannaerika.blogg.se/

Du ska se att han/hon vänder sig nedåt snart. Om inte annat överlever du ett vändningsförsök! :) Det gjorde jag, trots att det inte gick att vända Theo! Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: