rallybrudar o ostkrokar.

I personligt.,
gårdagens filmval blev: rallybrudar.

filmen var faktiskt rätt bra. :) trodde den skulle vara totalt värdelös om jag ska vara ärlig, men jag blev glatt överraskad. :) o med lite ostkrokar blev det ju bara bättre. :) haha.
men målningen av spjälsängen gick sämre, jag kunde måla ungefär fem minuter, sen sa hela kroppen emot. jag kunde varken stå rakt, böja på ryggen för o måla längre ner, inte heller sitta på knä o måla. det börjar bli lite jobbigt - själva graviditeten - när jag psykiskt har orken till o göra en himla massa saker men kroppen orkar inte ens hälften av vad jag vill. men själva graviditeten, med det lilla miraklet som växer i min mage är helt UNDERBART. tänk vad mysigt när h♥n kommer ut till mamma o pappa. vi längtar.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: