onsdag 090923

I personligt.,
då har vi kommit halvvägs denna vecka. :)

idag har jag försökt att vara lite extra positiv, förmedla lite positiv energi - även om det tar på krafterna när man egentligen bara vill skrika åt alla omkring sig. bleh. förutom mina närmsta arbetskollegor, de är guld värda. :)
o ingen matlåda hade jag med mig idag heller, o kort lunch, så jag fick ta bilen till statoil o köpa en korv med bröd. inte världens bästa lunch men jag får ta igen det med en bättre middag. :)

men jäklar vilken morgon jag har haft, jag nämnde ju tidigare att pappa o hans fru städade på deras vind, o då hittade de en hel banan-kartong fullproppad med mina gamla skivor, så nu ryckte jag åt mig en bunt skivor innan jag gick ut till bilen imorse o lyssnade på dem på vägen till jobbet. Herregud vilken walk-down-memory-lane. hahahaa.

  
Skrivet av: Andrea
I

hahahahahahahhaha, min lilla klimakteriebordsgranne :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: