mitt blodtryck.

I graviditeten.,
besöket hos barnmorskan gick bra, jag var dit på en extra kontroll eftersom mitt blodtryck hade stigit väldigt mycket förra veckan. o eftersom jag svullnat så mycket på sistone o har huvudvärk i stort sett hela tiden så ville hon hålla lite extrakoll så att det inte kunde vara havandeskapsförgiftning. men ingen äggvita i urinen o blodtrycket hade sjunkit lite, så de kändes bra. :) men nu har hon lite extra koll på mitt blodtryck hädanefter.

o jag fick lyssna lite på hjärtljuden också, söta rara lilla bebis. :) ♥
men jag ska dit redan nästa vecka igen. o om johan hinner hem från jobbet så ska han också följa med dit. :) men på det stora hela så ska jag börja ta det lite lugnare nu, inte stressa så mycket utan bara försöka njuta av livet. :) o framförallt bebisen i magen,.

  
Skrivet av: Anonym
I   Blogg: http://annacamilla.blogg.se/

vad skönt att det gick bra.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: