idag 090920

I personligt.,

idag blir det inte alltför många knop. är fortfarande sjuk, men har ändå lyckats ta tag i vårt lilla diskberg o bäddat sängen, även om jag inom loppet av några timmar kommer dra med mig täcket ut i soffan istället. haha.
j är o spelar fotbollsmatch, tror det är säsongens näst sista, sen blir det innebandy-matcher jag kommer titta på istället. :)
under dagen måste jag dessutom försöka hinna med o städa lite i badrummet, organisera om helt enkelt, o detsamma gäller johans kläder i garderoben, det är total oordning där nu. måste även komma ihåg o plocka fram kycklingfilé så den hinner tina till middagen ikväll.

dags o samla styrka med andra ord. haha. min kropp är helt uttömnd på energi idag. gosh.


  
Skrivet av: simone
I   Blogg: http://simonesoderqvist.blogg.se/

heej, har inte hunit än. tänkte precis skriva det ;) hihi!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: