hemklickat.

I personligt.,

oh det är inte min dag idag. :(
eftersom mina fötter o vader har svullnat så mycket pga att jag är preggo så är det lika med att jag enbart har ett par skor som jag kan använda, o de köpte jag i en storlek större just för detta scenario,. o de skorna är ett par sneakers - vilket inte passar så himla bra då jag ska på bröllop nästa helg. haha.
så därför har jag efter lite funderande kommit på att jag kan beställa uggs-liknande skor från skopunkten, i storlek 39 ( en storlek större än normalt alltså ) för de kommer jag ju kunna använda sen ändå, just den modellen spelar ju inte så stor roll om den är lite större.
o de svarta kan ju faktiskt fungera på bröllopet eftersom det är utomhus. :)

                                     


men tro på fan, när jag gjort beställningen o får bekräftelsemejlet, så står det att jag beställt den lägre bruna modellen i storlek 39, vilket stämmer utmärkt men det står att den svarta, lite högre modellen, är beställd i storlek 37. herregud.
fort som attan skrev jag ihop ett mejl o mejlade skopunktens kundservice för o se om de kan rätta till min beställning, vilket jag verkligen hoppas.
alltså varför händer allt mig? haha.

o ja, jag vet att "uggs" inte är världens hit längre, men är man gravid o svullen så får man faktiskt använda vad som helst i klädväg, det handlar helt enkelt bara om vad som är bekvämt. :) haha. o vart jag hamnar på fashion-skalan spelar ingen roll. :) haha.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: