besök hos barnmorskan 090928

I graviditeten.,
idag ska jag till barnmorskan, o j kan tyvärr inte följa med eftersom han måste jobba. men jag o lilla ( läs: stora ) magen klarar oss utmärkt ändå, även om det känns extra bra när j kan följa med. ♥
ska väl kontrollera det vanliga o lyssna på hjärtljud o karin, min barnmorska, ska väl förmodligen känna efter om bebisen har fixerat sig ännu eller om h♥n åtminstone ligger med huvudet neråt. :) sist jag var dit så låg h♥n med huvudet neråt o jag hoppas att h♥n inte vänt på sig. men jäklar vad det inte är skönt när hon känner efter hur huvudet ligger, kilar ner händer långt ner i magen, haha. aouch.

har precis tryckt i mig ett stort glas med isbitar, haha, vad annars liksom. :) o nu tänkte jag diska o skriva handlingslista o ev. matlista för veckans alla dagar. hihi. o sen bär det av till mödravårdscentralen. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: