aouch!

I graviditeten.,

om jag inte vore smartare så skulle jag seriöst tro att min rygg kommer gå av om min mage blir tyngre än vad den är nu. idag är det värre än vanligt, det ömmar o värker i varenda liten kota o varenda liten muskel.
men, det kommer vara så värt det när jag o johan får hålla i vår lilla bebis. ♥
o självklart kommer inte min rygg gå av, heh, men den kommer nog göra snäppet ondare innan bebisen bestämmer sig för att se dagens ljus. :)



jag vet att jag tjatar o gnatar om att jag har ont här o där, men det är faktiskt påfrestande o vara gravid. men samtidigt vill jag alltid påpeka att hur ont det än gör så kommer det vara värt det i slutändan, när vi får vårt lilla mirakel. ♥


  
Skrivet av: Anonym
I

Gumman, du får klaga hur MYCKET du vill och du behöver inte försvara dig med att säga att det kommer att vara värt det i slutändan, för det vet vi :) Annars är folk konstiga. Du ska egentligen bara kunna skriva ett helt inlägg med alla känslor, hur jobbigt det är att vara gravid m.m. utan att folk ska tänka "men shit vad hon klagar" osv.



Självklart är all smärta och allt därtill värt det när miraklet kommer ut! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: